HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

101.jpgMinden ember karrierjében vannak mérföldkövek. Nálam talán ezek voltak azok:

1, Az első bűvészbemutatómon 6 néző volt. Anyuka, apuka, húgica, nagybácsi, nagypapa, és nagymama. A gyerekkori íróasztalom mögött állva tartottam az előadást, és reflektorok helyett az olvasó lámpát irányítottam magamra. Bár osztatlan sikert arattam, de így utólag be kell, hogy valljam, hogy csak a trükkök egy része sikerült. Apuék azt mondták nem jöttek rá, hogy van a trükk, bár szerintem csak biztatni akartak.

2, Az első fellépés idegenek előtt. Ez a régi óvodámban történt, ahol egy kedves barátommal karöltve egy szűk órában elvarázsoltuk a közel 50 gyereket és óvó nénijeiket. Az utolsó trükk sajnos nem sikerült, aminek eredményeképpen mind az 50 gyerek együtt kántálta a trükk megoldását, mi pedig mosolyogtunk, meghajoltunk, majd lementünk a színpadról.

3, Életem első versenye. 2000-ben az országos Corodini bűvész kupa junior kategóriájában indultam és szereztem első helyezést. Bár csak 3-an neveztünk a kategóriába, én már előző éjszaka is csak alig aludtam, annyira izgultam.

4, Az első külföldi gála meghívásom. Olaszországba, Bolognába kaptam meghívást a helyi bűvész kongresszus rendezőjétől 2006-ban. Mikor postán megkaptam a gála fellépőket bemutató brosúrát, konstatáltam, hogy a 2003-as világbajnokkal és példaképemmel, Norbert Ferrével fogok egy műsorban megjelenni. Madarat lehetett volna velem fogatni. Bologna fantasztikus volt, és a spagetti is jól csúszott.

5, A 2009-es pekingi világbajnoki cím. Életem 9 évének munkája 9 percben előadva a színpadon. A VB-n való megjelenés, olyan stressz, amit szavakba önteni szinte lehetetlen. Emlékszem, ahogy a színpadon állva tartottam a dobogó legfelső lépcsőfokán a kupát, egyre csak nyújtózkodtam, próbáltam minél magasabbra tartani. Majd mikor visszaültem a helyemre, megöleltem a portugál barátomat Brunót, aki rengeteget segített nekem azon a héten, és elkezdtem zokogni. 

6, Tegnap pedig új mérföldkőhöz értem. A kínai újév egyik évnyitó, szórakoztató TV-műsorában adtam elő. Bár a műsorom felvételről ment, jobb is ez számomra így, mert a nézettségi adatok alapján valamivel több, mint 100 millió ember nézte a műsort. 100 millió. Szinte felfoghatatlan számomra. Ahogy azt már a felvételről szóló bejegyzésben olvashattátok, az izgalom ilyenkor fokozottan benne van az emberben, mert egy apró hiba is nagyon kellemetlen lehet. Ilyen néző szám mellett mindennek tökéletesen kell sikerülnie. Hál’ istennek minden remekül ment. Boldog vagyok, hogy ez is sikerült, és várom, hogy megpillantsam a következő mérföldkövet a horizonton!

Címkék: kína tv soma műsor millió 100 bűvész világbajnok néző

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr475075516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

humorista 2013.02.12. 11:10:56

Hajrá Soma, nekünk Te vagy a legnagyobb!

Selymes 2013.02.12. 16:23:11

Olyan gyönyörű, hogy Kínában 100 millió ember nézte a műsorodat és valahol olyan elkeserítő, hogy ebben a kis országban többen nem tudják, mint tudják, hogy van egy ilyen Világi Világbajnokunk. :/
Drukk Drukk Drukk Drukk!

Szabó Nóra 2013.02.13. 00:05:23

Gratulálunk és nagyon büszke vagyok rád! Olyan jó volt ezt olvasni. Egy titkos jóakarója

Kelle Botond · http://www.buveszmusor.hu/ 2013.02.13. 12:46:36

Ha minden igaz én meg jövő héten leszek a fix tv-ben. A cél adott, 101 millió néző!

buvesz.blog.hu/2013/02/13/somat_100_millioan_neztek_a_kinai_ujevi_tv_showban
süti beállítások módosítása