HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

Drága Barátaim. Ennyi.

Azért kezdtem el vezetni ezt a blogot, mert írhatnékom támadt, és mert meg kívántam osztani veletek a hétköznapokban megbújó szépségek végtelen halmazát. Amennyiben velem tartottál eddig, akkor te is pontosan látod, hogy ez a pohár friss víz, amit mi életnek nevezünk tele van boldogsággal. Más dolgunk nincs is, mint jó nagyokat kortyolni belőle. 

Egy kedves barátom azt mondta nekem nem is olyan régen, hogy azt csodálja bennem, hogy még ha Michelin csillagos vacsorát is tálalnak elém (nem mintha ez nagyon elő szokott volna fordulni sajnos), akkor is ott hagyom amit már nem kívánok. Én azért eszek, mert finom, mert jól esik, és mert éhes vagyok. Semmi szükségem repedtre zabálni magam, hogy úgy feszüljön a hasam, mint egy túlfújt születésnapi lufi, amely a kínosan szoruló nadrággombomat saját lyukába próbálja belefojtani. A földi élvezetek mértékkel okozzák a legtöbb örömöt. Figyeljünk oda minden falatra. Legyen az egy falat szeretet, egy falat sütemény vagy egy falat gyönyör, testünk és lelkünk boldogsága nem az élvezetek habzsolásában rejlik, hanem az élvezetes fogyasztás folyamatának gyönyörében. Mindent csak addig kell, ameddig jól esik. Nekem eddig esett jól minden nap írni, ezért néhány hét intenzív vívódás után úgy döntöttem, a mai lesz az utolsó bejegyzés. Ma nekem egy új év kezdődik. Tegnap lettem 28.

thats all folks.jpg

5 további ok, amiért…

1, A tegnapi pozitív élmény nem volt más, mint egy UFÓ-val való találkozás, aki felajánlott egy intergalaktikus színházban való szereplési lehetőséget bűvészként. Este indulok a 21:20-as etyeki űrsiklóval a Szaturnusz kvadránsba! Jupiiii!!!

2, Végülis elértem a 365-öt, elvégre tegnap volt a születésnapom

3, Ha 2X2 néha öt, akkor most kivételesen miért ne lehetne 116 egyenlő 365-el?

4, Önző dolog lett volna mind a 365 okot megtartani magamnak. Ezért a többit rád hagyományoznám!

5, Ja, és ne feledjük az ismert mondást: Néha a kevesebb több.

Az élet olyan, mint egy bűvésztrükk. Van, hogy valami nem sikerül, amiért lesznek olyanok akik kinevetnek, és lesznek olyanok, akik arra bíztatnak, hogy próbáld meg újra. Sokszor nem hiszel a szemednek, néha legszívesebben ketté vágnád a partnered, de ami a legfontosabb, hogy mindkettő tele van meglepetésekkel és néha olyan dolgokkal, amelyekről azt gondoltad, hogy tényleg lehetetlen. Az élet egy gyönyörű dolog, de csak akkor ragyog igazán makulátlanul, ha megoszthatod azt mással. Te itt voltál velem nap, mint nap, hogy újabb érdekességeket oszthassak meg veled. Köszönöm. Viszonzásképpen hagytam neked 249 szabad rubrikát a 365-ből. Ezt kérlek tölts ki te magad. A sorminta adott! :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr885253727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolandoMage · www.rolandomage.com 2013.04.30. 16:10:22

Köszönjük Soma!
Meghajlás
Taps-taps-VAStaps
VISSZA-VISSZA-VISSZA

iszanda 2013.04.30. 23:14:40

KEDVES!
Először is boldog szülinapot! Remélem jól sikerült ;)
Másodszor: azt tudom, hogy az ember 7 évente megújul, és ugyebár 4x7 az 28, szóval akkor Te most változol... Na de nem kéne mindenben! Néha azért jó, ha a megszokások rabja vagyunk (szólt a bölcs én-em):).
Én kb. 1-1,5 hónapja találtam rá a blogodra, azóta naponta olvasom. A korábban írt „szösszeneteid” egy este alatt visszaolvastam. Élmény volt! Sokat kacagtam, köszönet érte! Azóta pedig minden nap kíváncsian vártam, hogy mi lesz a napi adag: egy sztori, egy kép, egy kis zene vagy valami más…? Hihetetlenül jó a humorod, szórakoztató a stílusod, jó a helyesírásod (ami férfiak közt ritka :), bár az is lehet, hogy Neked van egy különleges, varázslatos helyesírást ellenőrző programod).
Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél, de elfogadom. Mi mást is tehetnék?! Ám ha mégis kikívánkozna belőled valami okosság, akkor csak szólj, én mindig szívesen olvasom az írásaid.
A néhány nappal ezelőtti almás képen most én vagyok a papírlap mögötti alma, Te pedig légy a mosolygós! Még egyszer boldog szülinapot! Kívánom, hogy teljesüljön minden vágyad, amit szeretnél :)

Isley 2013.05.01. 15:37:40

Kedves Soma!

Kezdetektől olvastalak többé-kevésbé rendszeresen.Vidám és elgondolkodtató perceket szereztél. Élveztem és most sajnálom, hogy vége. Néha majd bekukkantok, hátha újra meggondolod magad.
Boldog szülionapot!

Szabó Nóra 2013.05.01. 21:33:57

Kedves Soma! Boldog születésnapot! Köszönjük az eddigi vidám sztorikat! Tegnap valahogy éreztem, hogy ez volt az utolsó. Lehet, hogy mentalista is vagy? Egy vidám történetet azt hiszem én is fogok írni. Egyelőre csak a címe van meg: Soma és a Mazda. Sok sikert neked! Nóra

Hajnóczy Soma 2013.05.02. 09:17:53

Nagyon köszönöm a kedves szavakat! Tényleg sokat jelentenek! Írni biztos fogok még, mert nagyon tetszik, ahogy a gondolataidat szabadon papírra öntheted. Hogy mikor és mit az még a jövő zenéje... :) De ami késik nem múlik!

Selymes 2013.05.02. 16:22:35

Kedves Soma,

borzasztóan tisztellek már a 116 mindennapi bejegyzésért is. :) Még ha szereted és szívvel csinálod is nehéz minden napra találni valami bejegyzést.
Boldog Szülinapot és tessék látszódni, látszani, játszódni mert szükség van a Te és Hozzád hasonló lelkes, inspiráló emberek energiáira!
Jó volt olvasni, kivételes humorod van.
Csak így tovább!
:)
SelyeMesi
süti beállítások módosítása