HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

Sziasztok. A nevem Soma. Még az elmúlt évezredben születtem, bár még így is fiatalnak mondhatom magam. Mindazonáltal, múltkor egy fiatal anyuka azt mondta a 4 éves kisfiának: “Nézd, varázsol a BÁCSI!” – Bácsii?? Jézusom, idáig jutottam?! És egyébként is, ha én vagyok a bácsi, mit mond az anyuka egy 73 éves öregúrra a gyereknek?

Szerető családban nevelkedtem. Atyám kábel TV-t szolgáltat, anyám meg pszichológus. Ha esetleg bebukna a bűvészkedés, legfeljebb a helyi TV csatornán indítunk egy távgyógyító show-t családi vállalkozásként. Ja, merthogy hivatásomat tekintve pedig bűvész vagyok, na meg persze közgazdász is, de ez csak a társadalmi normák által állított szülői nyomás eredménye (végül is desszert sincs, amíg meg nem eszed a spenótot…). Szóval igazi varázsló vagyok (vigyázat: varázsló egyben, és nem varázs ló külön. Elvégre a szarvas sem egy összetett szó.)

Célom, hogy minél több embernek mutassak csodát, és nevettessek meg. Nevetni jó, nemigaz? (Funfact: A nevetésnek veseműködés javító hatása van. A magyar kifejező nyelv: Bepisilt a nevetéstől.) Varázsolok itthon, varázsolok külföldön. És nem, nem mondhatom meg, hogyan csinálom.

Miért írom ezt a blogot? Kattints a ‘Ezért írok…’ fülre, és megtudod.

Phone-Act

A 2009-es pekingi bűvész világbajnokság Grand-Prix díjat ezzel a műsorszámmal nyertem meg:

 

Semmi sem lehetetlen

A 2011-es Budapesti TEDxy konferenciát ezzel a beszéddel zártam:

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr224904937
süti beállítások módosítása