HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

008_1.jpgVan egy cimborám. Ő is varázsló, csak ő magasabb és több haja van. Pár évvel ezelőtt egy televízió adásban voltunk ketten, ahol mindkettőnket egyszerre mutattak deréktól felfele. Ahhoz, hogy a közel két méteres komám is beleférjen a tv képernyőbe, akkorának kellett lennie a kivágásnak, hogy én úgy néztem ki mellette, mint egy igazi hobbit (annyi különbséggel, hogy a szőrös lábamat nem lehetett látni…).

Botondot gyerekkorom óta ismerem. Együtt nőttünk fel. Ő kicsit jobban (196cm), én kicsit kevésbé (183cm), de mint tudjuk, a méret nem számít. Persze, mikor valaki úgy képes felrakni a fej feletti tároló rekeszekbe a pulóverét a repülőn, hogy ülve marad közben, az azért nem hátrány. Amíg nekem középiskolában meg kellett mászni a kötelet, hogy megérintsem a tartóvasat, és lejöhessek, Botondnak csak nyújtózkodni kellett egyet. Na, jó csak viccelek. Nekem sosem ment a kötélmászás… Hozzáteszem a kisebb méretnek is megvannak az előnyei (amit persze csak a hiúság mondat velem), de az tuti, hogy Botond 6x annyi ajtófélfát fejelt le eddigi élete során mint én.

Botond nagyon sokat segített nekem az elmúlt évtizedben. Mindig is mondtam, ha Botond nem lett volna ott mellettem, én soha nem lettem volna világbajnok 2009-ben, Pekingben. Kiváló szakmai társam és barátom is egyben. Megdicsért, ha meg kellett és fikázott, ha náthás volt. A mai napig minden projektemet áteresztem rajta. Más szemüveggel látja a dolgokat, mint én, kreatív ötleteimben segít, és ha rossz irányba indulok megállít (mondjuk szerintem akkor is érdekes lehetett volna megnyitni azt a ‘galambfestő’ szalont. Mennyivel szebbek lennének a közterek, ha nem csak szürke galambok repkednének, hanem sárgák, pirosak, kékek, zöldek és rózsaszínűek is??).

Botond tegnap este az éves magyar bűvész rendezvényen egy fantasztikus műsort adott elő. Mindenki tombolva tapsolt a színpadon eltöltött 12 perce után. Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy segíthettem neki a műsorszáma kidolgozásában és annak előadásában. Este pedig a legnagyobb mosollyal az arcomon érkeztem haza. Fantasztikusan örültem Botond sikerének!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr135020848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása