HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

Megint megvolt Kína. Peking mellett voltam egy ismeretlen kisvárosban. Lakosság 5,5 millió. Laza. Kína az ország, amely minden látogatásom alkalmával, újabb és újabb élményekkel gazdagít. Íme újabb két dolog, amellyel több lettem.

1, A gasztro élmény
Kínában mindig óvatosabban étkezek. Az étel itt sokkal interaktívabb, mint máshol. Meg kell pucolni, szét kell szedni, bele kell mártogatni, fel kell törni, és mindezt két vastag, túlméretezett fogpiszkáló segítségével. Soha nem tudod, hogy roppanni, reccsenni, fröccsenni, vagy éppen mozogni fog a kaja a szádban. Ettem már sok fura dolgot Kínában. Halból készült csipszet, darabolt disznó belet, bogarat, disznófület, és még hattyút is. Viszont most ettem először medúzát. Bizony, azt a nyálkás, átlátszó, UFO-szerű tengeri történetet, ami előszeretettel csipkedi az ártatlan fürdőzők lábát a tengerben. Hogy jó volt-e? Nem. Azt hittem puha lesz, ehelyett ropogott. Nem volt logikus. Persze megpróbáltam még egyszer a kíváncsiság kedvéért, de másodszor se volt az igazi. Egy biztos, hál’ istennek ez a medúza már nem csípett, mert egyébként nehezen tudtam volna pergetni a nyelvem a színpadon.

2, Made in China
Korábbi Kínáról szóló bejegyzéseimben taglaltam, hogy mi az ami nem jó ha ‘made in China’. Ide tartozik a vizicsúszda, a francia pezsgő, a gumi óvszer, de igazából azóta rájöttem, hogy a legtöbb dolog nem jó ha made in China. Hogy miért? Mert kamu. Kivéve a ‘made in China’ felirat. Az csak nem kamu, mert az tényleg made in China. Hacsak nem a ‘made in China’ feliratokat Indiában csináltatják, hogy hűek legyenek önmagukhoz… 

A fellépésemhez kértem, hogy vegyenek egy rózsát a szervezők, amit egy színpadra felhívott bátor néző füle mögül akartam előhúzni, majd ajándékba adni neki segítségéért cserébe. A rózsát meg is kaptam, csakhogy az 1 óra után úgy nézett ki, mintha 5 napos lenne. A szirma vagy lehullottak, vagy legókadtak, borzsasztó látvány volt. Rózsa – made in China.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr195216962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása