HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

046.jpgGyereknek lenni jó. A hétköznapok problémáit mindössze olyan dolgok alkotják, minthogy:
-Mi lesz az ebéd ma az oviban? Remélem nem tökfőzelék… De ha igen, remélem az óvó néni nem töm meg megint vele (True story, a mai napig nem eszem tökfőzeléket…).
-Lesz-e rostos üdítő hozzá? Remélem nekem töltenek a legtöbbet!
-És vajon Ádám ma is hozza a Matchboxait, és ha igen játszhatok vele én is?

A világ egyszerűbb volt, kevesebb stressz, kevesebb felelősség, kevesebb probléma. Igazi nyugalom uralkodott. Akkoriban a Mikulás is igazi volt, a húsvéti nyúl is képes volt barna tojásokat tojni (nem szaros tojásra gondolok, hanem csoki tojásra), és a délutáni szieszta sem privilégium, hanem kötelező programpont volt az életünkben (ha olasz származású lennél, akkor a szieszta rád nem vonatkozik) 

Vannak olyan tárgyak, amiket egyértelműen a gyerekkoromhoz kötök. Ilyen a Lego gyűjteményem, amiből nem egy fiktív spaceship készült el az évek alatt, ilyen az első görkorcsolyám, ami számtalan sebes térd és könyök kiváltó oka volt, és még korábbra visszanyúlva ilyen a partedli, ami anyáméknak volt nagy segítség, hogy ne kelljen annyit mosni.

Tegnap délután beültünk egy étterembe ebédelni. Fancy halas étterem volt. Már nem halszagú, hanem halételeket felszolgáló. Én halászlevet rendeltem (belsőséggel! mert úgy a király). A pincér hozott egy tányért, egy kiskondért a levessel, egy kanalat és egy partedlit. A halászlének is tagadhatatlanul örültem, lévén baromi éhes voltam, de a partedlitől egészen extázisba jöttem. Milyen rég volt rajtam ilyen “ruhadarab”, és mennyivel menőbb ez, mint a sima törlőkendő, amit az öledbe tudsz csak teríteni. A nyakamba kötöttem és az ebédemet újra gyerekként fogyasztottam el!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr785102193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása