HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

035_1.jpgSzerintem nincs olyan férfi ember, aki látta volna a Csillagok Háborúja valamelyik epizódját, és ne akart volna valahol a lelke mélyén egy picit Jedi lenni. Jedinek lenni iszonyat menő lehet. Ennek több oka is van:

1, Csajozás
-Nem akarsz hazajönni velem?
-Egész biztos nem (hogy néz ki már ez a csávó ebben a nagy barna lógós köpenyben???)
-De. Haza akarsz jönni velem (követve a híres Jedi kézmozdulattal).
-Persze, végül is tök szívesen hazamegyek veled! És szívesen megmarkolom a fénykardodat is.

Vagy:
-Jegyeket bérleteket.
-Nincs szüksége a jegyemre.
-Köszönöm semmi szükségem a jegyére.

2, Telekinetikus képesség
Ha a kanapén fekszem, és az asztalról kellene a távirányító, nem kellene többé felállnom, csak kitartanom a kezem, valamint a hideg sörért se kellene elmennem a hűtőig. 

3, A fénykard
Erről csak azt tudom elmondani, hogy a fénykard az egyik legmenőbb fiktív gadget, amit a filmtörténelemben valaha láthattunk (Marty McFly légdeszkájával karöltve), sokan az igazán nagy Star Wars fanek közül szerintem még az anyjukat is elcserélnék egy fénykard 1 napos használati jogáért. Azt az egyet viszont soha nem értettem, hogy ütnek valakit Jedi lovaggá. Mivel a lovagokat is lovaggá ütik, ezért gondolom a Jedi lovagokat is Jedi lovaggá kell ütni. Viszont ez egy fénykarddal kurva fájdalmas lehet… 

Hölgyek, urak, én ma Jedivé avanzsáltam (nem kell félni, még mind a két karom megvan). A konyha asztalon lévő poharat próbáltam megmozdítani a tudatommal. Hogy miért? Mert a napokban néztem meg az Birodalom visszavágot, és ilyenkor azért meg kell próbálni. Ki tudja, lehet, hogy összejön. Ha hiszitek, ha nem, nekem össze is jött. Nem csak, hogy megmozdítottam, a pohár maga a földre esett, és ripityára tört. A storyhoz persze az is hozzátartozik, hogy éppen szellőztettem, és a kereszthuzat ledöntötte az asztalon vegetáló nagy zöld levelű növényt, és ez verte le a poharat. Ez viszont mellékes. A lényeg, hogy egy kozmikus univerzális csillagegyüttállásnak köszönhetően ez pont akkor történt, mikor én is úgy határoztam, hogy megpróbálkozok a pohár megmozdításával. Boldogságom határtalan volt, még akkor is, ha a jedi erőm az összetakarításra már elhagyott, és baromi hosszadalmas szívás volt a kismillió üvegszilánk eltüntetése (még akkor is, ha bűvész vagyok).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr635081207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása