HTML

365 ok, amiért ez egy jó év!

smily_Soma.jpegSzámomra érdekes apró hétköznapi királyságokról. Miért? Hogy mindenki más is észrevegye azokat az kicsiny örömöket, amelyek mindennapjainkat fényesítik. Az élet egy fasza dolog, csak észre kell venni!

A blogról...

1_ezertirok.jpg2_rolam.jpg

4_mas.jpg

5_kontakt.jpg

3_Fooldal.jpg

facebook.jpg 

Facebook...

Haver blogok

neston.jpg

NESTON  - blog rádió
"Sosem vagy már egyedül"

  

  

10dolog.jpg

10 DOLOG - 10 pont az élet minden területéről. "Mert ami nem fér bele, az nem is számít."

    

manzard.jpg

MANZARD CAFE - "Designról, művészetekről, kultúráról súlyosan szubjektív szemszögből..."

  

ted.jpg

TEDxY BUDAPEST - "Figyelj ma ránk, mert mi vagyunk a holnap vezetői!"

 

buveszblog.jpg

BŰVÉSZ BLOG - Minden ami bűvészet. Hírek, aktualitások, érdekességek.

 

slowbp.jpg

SLOW BUDAPEST - Fókuszban a boldog, nyugodt élet. "Lassíts! Élj tartalmasabb életet!"

 

personalBranding.jpgPERSONAL BRANDING - "Énmárka, kommunikáció és karrier."
 

048.jpgAz utóbbi időben szeretek kávézókban ücsörögni.

Pro:
-Könnyebben tudok dolgozni a laptopomon. Jól megy ilyenkor az írás.
-Kényelmes fotelek, nyugodt légkör.
-Érdekes szemlélődni, nézni az embereket, ahogy találkoznak, beszélgetnek, örülnek egymásnak.
-Valahogy számomra jó a hangulata ezeknek a helyeknek, tetszik a nyüzsgés.
-Nameg az őrölt kávé illata…

Contra:
-Valaki elmagyarázná nekem, hogy miért kerül egy tejes KV 1200 forintba, vagy egy tea 950-be? A legszörnyűbb, hogy én se tudom, mégis kifizetem. Ráadásul nem csak én, hanem mások is. A kávéház láncok pedig olyan marginnal dolgoznak, amilyenre csak Richie Rich-ék, vagy a Columbiai drogbárók voltak képesek eddig, és amilyet én csak remélni tudok magamnak a jövőben – ehhez asszem a kendő eltüntető trükköm kevés lesz…

Tegnap is ücsörögtem egyet. A szomszéd asztalnál egy fiatal szőke csajszi foglalt helyet. Fontoskodva nyomogatta az okostelefonját percekig, amíg meg nem érkezett a fiú kompánia. Miután a herceg helyet foglalt, a szőke ciklon mint egy fél óráig szórakoztatta csicsergő hangján az élet történéseivel. A fiú meg csak csöndben ült és figyelt. Néha belekortyolt a kávéjába, elvétve mosolygott is, és párszor még azt is hozzáfűzte a beszélgetéshez: “Aha” vagy “Abszolút, értem én.”

A lány érdekes pólót viselt. Fontos dolog az önkritika. Főleg a mai világban. “Help me, I’m blond!” olvasta a fekete színű női felső. Szerintem nem egy férfi segített volna neki szívesen ebben-abban... Nem tudom, hogy a lány mennyire volt szőke, vagy mennyire nem (és itt persze nem a hajszínre gondolok), de azt gondolom, ez nem is az én asztalom, hogy megítéljem. Viszont így legalább indokoltan szemlélődhet bármilyen férfi a jányzó váll alatti adottságaiban. 

-Mit bámulsz??!!
-Nem bámulok bogaram. Olvasok. (Próbálok olvasni a sorok között.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://365ok.blog.hu/api/trackback/id/tr265105962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása